Een gemiddeld advocatenkantoor stockeert, archiveert en produceert veel papier. Dit terwijl papier veel plaats in beslag neemt, moeilijk doorzoekbaar is en verloren gelegd kan worden. Deze knelpunten kunnen makkelijk vermeden worden wanneer men een digitale manier van werken introduceert.
Digitaal werken verhoogt de productiviteit en vermindert de kosten. Denk aan de technische mogelijkheden bij het digitaal maken van stukkenbundels zoals het splitten en mergen van pdf’s en andere documenten.
Ook de volledige tekstherkenning van heel uw archief met zoekmogelijkheden op inhoud van uw al uw documenten zijn een grote troef.
U maakt manueel stukkenbundels aan maar verliest veel tijd met het kopiëren en scannen van verschillende documenten? Met de COMAX split & merge tool zorgen we ervoor dat dit verleden tijd is!
Deze handige tool laat u toe om documenten allerhande (Pdf, Word, mail,…) digitaal samen te voegen of omgekeerd te splitsen. Vervolgens laadt u ze gemakkelijk opnieuw op in uw beheerpakket. Bijkomend zorgt deze tool voor:
Ontdek alle mogelijkheden van deze split & merge tool hier of test hem nu 1 week gratis.
Met de COMAX ocr & search oplossing vindt u elk document terug dwars doorheen uw archief. Ontdek hier alle voordelen van deze oplossing.
Wij bekijken graag met u hoe uw huidige workflow verloopt. Waar verbetering vatbaar is, zorgen wij graag voor de volgende stap in uw digitalisering.
Contacteer ons voor een gratis en vrijblijvende demo of maak gebruik van 1 week gratis COMAX split & merge.