Jan De Vriese

Aangezien we veel tijdverlies ondervonden door telkens te moeten inloggen op MyMinfin, gingen we op zoek naar een toepassing die dit voor ons kon overnemen. Zo kwamen we bij Comax en hun Minfin oplossing terecht. Na een goede en duidelijke demo waren we meteen overtuigd. Niet alleen gebeurt het inloggen nu automatisch maar verliezen we ook veel minder tijd met het opzoeken van bepaalde documenten. We zijn dus zeer tevreden over de Comax Minfin oplossing en zijn zeer snelle en efficiënte werking!

Gunther Hennissen

Ik ben in contact gekomen met Comax op het event Forum for the Future in Brussel. Dit is toch een event waar alle spelers in de accountancywereld aanwezig zijn. Graef Advies is een jong en dynamisch bedrijf die zich wil toespitsen op het digitale aspect. Wij staan steeds open om nieuwe dingen te gebruiken zodat we ons kunnen focussen op de klant.

Wij gebruiken momenteel Comax Minfin. Een zeer gebruiksvriendelijke, eenvoudige toepassing! Vaak moeten wij onze klant aansporen om de juiste documenten, zoals attesten voorafbetalingen, aktes en fiscale fiches tijdig te bezorgen. Als volmachthouder kunnen wij gebruik maken van de Myminfin-toepassing, maar hiervoor dient elke relatiebeheerder telkens in te loggen, met de nodige technische problemen vaak. Comax Minfin ontzorgt ons van dit probleem door elke avond automatisch de recente gegevens te downloaden. In een overzichtelijke query kan je dan snel een lijst bekijken van een specifiek gegeven over alle dossiers heen waarvoor we een Myminfin-volmacht hebben.

De samenwerking met Comax loopt super! Ik zou Comax absoluut aanbevelen aan andere firma’s!

Tommy De Cock

Aangezien we het ons aanleveren van boekhoudgegevens voor onze klanten makkelijker wilden maken en we tegelijk de papierberg wilden laten krimpen, waren we op zoek naar een oplossing om dit alles digitaal te laten verlopen. Echter waren we geen voorstander van de aanschaf van een zoveelste softwarepakket. Aan de hand van een duidelijke demo en aangenaam kennismakingsgesprek, bleek Comax de missing link te zijn tussen de reeds in gebruik zijnde programma’s.

Niet alleen beschikken we nu sneller over de documenten van ons cliënteel, ook het verwerken van deze gegevens en latere opzoekingen verlopen heel wat eenvoudiger.  Zo splitten we nu onze bulk facturen vlot via de Comax Split & Merge oplossing om er vervolgens automatisch UBL’s van te maken met COMAX UBL en rechtstreeks door te sturen naar ons boekhoudpakket.

Ook tijdens de voorbije lockdown hebben we de voordelen van Comax ontdekt en zien we een sterke groei in het aantal klanten dat van deze toepassing gebruikt maakt. Dit in combinatie met een vlot functionerende helpdesk en een kort op de bal spelende accountmanager, maakt van Comax een absolute meerwaarde voor ons kantoor.

 

Hugo Lambrechts

We hebben besloten om met COMAX in zee te gaan voor enkele van hun interessante tools. Zo is de COMAX minfin een krachtige tool aangezien deze alle informatie op de eigen server kopieert. Hierdoor is deze informatie veel sneller en gemakkelijker toegankelijk zonder telkens weer jezelf te moeten identificeren bij de overheid. Ondertussen hebben we UBO volmachten voor al onze vennootschappen klanten en hebben we tegelijk ook de andere volmachten elektronisch opgezet. Zo hebben we geen problemen meer als de klant geen BTW uittreksels heeft meegeven, kadastraal inkomen niet kennen, enz…

Ook de COMAX split & merge is een interessante tool om meer te scannen en alles verder elektronisch te kunnen verwerken.  Alle processen zijn bij ons digitaal behalve het inboeken van facturen hebben we nog klanten die de papieren versie verkiezen tot nu toe.  Bedoeling is de laatste klanten over de streep te trekken via snelle scanning.  Het is een tool die heel open opgebouwd is, intuïtief qua gebruik en bovendien snel werkt.

Dankzij de COMAX tools ontvangen we snellere info wat resulteert in juistere en snellere afwerkingen en accuratere informatie.  De samenwerking met COMAX is no nonsense, to the point met intuïtieve en snelle tools. Zeker een aanbeveling waard!

Werner Schrauwen

 

Graag wil ik COMAX  eens uiterst bedanken voor het fantastische product dat jullie hebben ontwikkeld met COMAX minfin.
Er was mij op voorhand niet verteld dat ook akten of BTW rekening uittreksels zouden beschikbaar zijn, en dat heeft mij in deze BTW periode al zo dikwijls geholpen ! Met een paar klikken had ik steeds het meest recente btw rekening uittreksel voor mij. Zeker handig wanneer de klant het me niet had bezorgd.

Maarten Van den Eynde

Al enkele jaren geleden hebben wij ons als kantoor toegespitst op het 100% digitaal werken als accountants- en advieskantoor. In de opmaak van de blue-print van de software set-up om dit te kunnen bewerkstelligen, merkten wij al zeer snel dat er zeer vele goede tools waren, maar dat weinigen “spraken” met elkaar. Om niet te eindigen in kluwen van verschillende softwareplatformen, zijn wij op zoek gegaan naar een partij die ons hierbij kon ondersteunen.

Zo kwamen we al vrij snel bij Comax uit die ons in eerste instantie geholpen heeft bij het bouwen van bruggen tussen interne software. Later zijn zij ook op de markt gekomen met tools om onze klanten het leven makkelijker te maken (aanleveren van facturen, CODA, terugkoppeling met Silverfin,…) zodoende dat we zowel intern als extern hiervan de vruchten kunnen plukken. Nu recent ook met hun module COMAX minFin waarmee fiches automatisch van MyMinFinPro worden gehaald en op onze server geplaatst!

De samenwerking verloopt zeer vlot en ook vragen worden zeer snel getackeld. Inmiddels hebben wij Comax al aan verschillende van onze collega’s aanbevolen.

Jelle Schotte

Tijdens een Forum For the Future beurs zijn we bij COMAX terecht gekomen met de vraag naar een oplossing voor het bewaren van e-mails. COMAX leek hiervoor de beste oplossing aan te bieden.

Met COMAX file slaan we namelijk vlot vanuit Outlook alle e-mails, met of zonder bijlagen, meteen op in het juiste dossier op de verkenner. Dankzij deze oplossing ervaart het hele team een grote tijdsbesparing. Bijkomend worden de e-mails veel vaker bewaard dan vroeger.

We zijn zeer tevreden van de vlotte opstart van deze module alsook de goede support die COMAX aanbiedt. Wij kunnen COMAX zeker aanbevelen bij anderen, wat wij tevens gedaan hebben bij de andere kantoren van CPAA, die ondertussen ook met COMAX werken.

Wouter Van De Velde

Dankzij COMAX minfin kan ik één medewerker voor andere halve maand per jaar andere taken laten uitvoeren. Deze tool is het toonbeeld van de voordelen van digitalisatie! Het geeft u de mogelijkheden om nog meer pro actief bezig te zijn met je klant.

Timmy Lemmens

Wij hebben COMAX leren kennen via onze partner Clearfacts. In eerste instantie gebruikte we enkel de COMAX split & merge-tool voor het verwerken van de facturen van onze klanten. Later hebben we dan ook de COMAX sync en de COMAX workflow aangeschaft. Zo konden we de dubbel input van de basisgegevens vermijden en moeten we elke taak binnen onze administratietool niet meer apart afvinken.

We merken sindsdien toch een gevoelige tijdsbesparing in het verwerken van de documenten en de input van gegevens. Daardoor komt er meer tijd vrij voor onze klanten beter en sneller op te volgen.

De Factuurwinkel is dus meer dan tevreden over de samenwerking met COMAX.